Saturday 29 December 2012

11 YeARs

Salam,

Today marks our 11th Anniversary (29/12/2001 - 29/12/2012). Another year of being together. Alhamdullillah sekali lagi saya diberi kesempatan oleh Dia untuk menyambut anniversary kami. Masih segar dalam ingatan, sebelas tahun yang lepas saya sah bergelar isteri kepada hubby setelah pelbagai rintangan dan dugaan yang dihadapi. Masih segar dalam ingatan semua kenangan kenangan manis tersebut :-).

Orang tua tua selalu berkata yang perkahwinan itu satu perjudian. Jika untung kita bahagia jika tidak kita sengsara. Namun jika kita bijak mengemudi bahtera perkahwinan kita insyaallah kebahagian pasti menjadi milik kita. Pahit manis masam sesuatu perkahwinan juga adalah satu ujian untuk kita, oleh itu sentiasa bersyukur dengan apa yang telah ditetapkanNya.

Safiya dah berkali kali mintak nak tengok gambar kawin saya dan baru semalam saya berpeluang untuk mengeluarkan album kawin saya. Dan respon pertama Safiya bila melihat album kawin saya ialah "Ibu masa ni cantik sebab kurus...tapi sekarang ibu dah gemuk"....Huhuhu...sungguh jujur betul anak dara saya ni. Sangat seronok dia dapat melihat gambar gambar kawin saya....alhamdullillah akhirnya dapat juga saya merasai detik ini bila anak saya dah pandai memuji dan memberi komen pada saya :-).

Tengahari tadi saya juga telah menerima undangan untuk majlis doa selamat dari jiran sebelah rumah saya sempena ulangtahun perkahwinan mereka....dan tak sangka pulak yang anniversary kami jatuh pada hari yang sama, lepas ni bolehlah kita celebrate sama sama ye:-).

For this anniversary I always pray our marriage and love will be lasting forever and to my hubby, thank you for everything and I dedicate this note to you....


"Dear Sweetheart, our love is like a message sent in a bottle.

 The journey can get rough at times, like the waves that

 carry the bottle across the ocean. But what’s inside

 the bottle, our everlasting and compassionate love towards

 one another, is kept safe along the way. No matter

 what the wind and waves bring about in our lives, my love

 for you will remain untainted and true…always

and forever. Happy 11th Anniversary, sweetheart".








3 comments:

Eta Jaafar said...

happy annversary fara.. hmm disember mmg celebration for us kan.. semoga segala kebahahagian ini terus menjadi milik kita

Eta Jaafar said...

disember = celebration month

Unknown said...

Thank you sweetheart......ingat December ingat kita ek

Post a Comment