Wednesday 5 June 2013

Kelana Part 5 - Brussels-Wasaneer

Assalamualaikum,

Cerita kembara belum habis...nak update dari hari ke hari, ada je gangguan/ kesibukan yang menghalang :-). So saya teruskan episod seterusnya dalam kembara kami.

Dari Brussels ke Wasanner, Netherlands mengambil masa hampir 2 jam setengah. Kami bergerak meninggalkan Brussels sekitar jam 6 petang. Perjalanan sangat smooth walaupun kenderaan agak banyak...peak hour, orang balik kerja. Perjalanan melalui motorway tanpa tol ke Wasaneer sangat selesa dan mudah.

Kami tiba di Duinrell Holiday Park sekitar jam 8 malam. Untung berjalan pada waktu spring sebab waktu siang yang panjang. Masa kami sampai still terang lagi dan waktu Magrib masa tu sekitar pukul 8.30 malam. Sampai je terus ke laundry untuk membasuh baju. Ini antara kelebihan tidur di caravan park berbanding hotel sebab pelbagai kemudahan yang disediakan. Caj yang dikenakan untuk membasuh baju sekitar 5 euro untuk satu mesin dan caj untuk mengeringkan baju sekitar 2 euro. Habis mendobi dan dinner kami pun terus zzzzzzz....letih. So just enjoy the picture ye!

Cuaca yang cantik sepanjang jalan

Kawasan menuju ke park yang dikelilingi perumahan elit
  
Maksu di depan unit kami
Budak yang sentiasa happy
Dinner kami

0 comments:

Post a Comment