Saturday 9 March 2013

Happy Birthday Maksu!

Assalamualaikum,

Entry ini khas untuk adik bongsu saya yang menyambut birthdaynya yang ke 18 hari ni. Lahir pada 9/3/1995 ketika saya berada di Tingkatan 5. Terasa begitu pantas masa berlalu....melihat dia membesar dari saat dia dilahirkan sehingga ke hari ini.

Alyaa Farhanna@adik@maksu@yayatam adalah adik bongsu saya. Seorang yang berangin namun dia banyak membantu. Dialah teman mak dan ayah saya yang uzur, menemani mereka ke klinik, merawat dan menjaga mereka ketika sakit, menjaga kucing kucing peliharaan mereka, mengemas dan membersih rumah ( sangat penat sebab setiap kali anak anak buahnya seramai 10 orang tu datang memang berteraburan rumah macam kapal nak karam), membantu saya menjaga Safiya ketika saya mengemas rumah atau berdating atau ketika Safiya tak sihat dan tak boleh ke nursery. Semoga Allah membalas segala kebaikannya. Dia sedang menunggu keputusan SPMnya dan doa kami semoga dia beroleh keputusan cemerlang.

To my lovely sister, happy sweet 18th birthday, may your dreams come true and may happiness will always be with you. Be a good daughter, good sister, good aunty, good friend and good muslimah. We love you so muchhhhhh! 


Ticket to UK is on the way ya!


p/s: Happy birthday juga kepada anak buah saya Muhammad Hafiz Afandi yang menyambut birthdaynya pada 4/3/13 dan adik lelaki saya, Shahril Isa yang menyambut birthdaynya pada 23/3/13.


0 comments:

Post a Comment