Wednesday 27 March 2013

4 days 3 nights - Finale

Assalamualaikum,

Memandangkan hari Sabtu cuaca sangat sejuk dan atas sebab sebab teknikal yang tak dapat dielakkan, maka kami hanya menghabiskan masa dalam bilik je. Nak keluar berjalan jalan pun tak ada mood sebab cuaca yang sangat sejuk.

Kami bertolak balik ke Liverpool pada hari Ahad. Ada orang nak belanja saya, so saya pun setuju je (i loike walaupun mula mula jual mahal). Kami bertolak dari hotel pada pukul 9 pagi dan destinasi persinggahan kami sebelum ke Liverpool adalah ke Bicester Village Outlet yang terletak di Oxford. Perjalanan mengambil masa lebih kurang sejam dari Junction M4. Khabarnya outlet ini adalah yang terbesar di Eropah dan China? Outlet ni lain dari outlet outlet lain di UK sebabnya outlet ini menjual designer brand seperti Gucci, Prada, Fendi, Coach, Jimmy Choo dan sebagainya (kira outlet orang kaya kaya). Banyak pelancong kat outlet ini...kebanyakkannya orang Arab dan Cina.

 outlet baru dibuka, kami dah sampai
 I loike...
thanks abang...lepas ni boleh merajuk lagi? wink wink...

Perjalanan balik diteruskan dengan hati berbunga riang. Sepanjang perjalanan, mata disajikan dengan pemandangan yang sangat indah...seindah hati yang berbunga. Salji putih bersih mengiringi perjalanan balik dan subahanallah pemandangannya sangat cantik. Walau dah menempuh musim sejuk berkali kali namun keindahan bumi yang diliputi salji putih bersih sangat indah dan mengasyikkan. Maha besar Allah atas kuasaNya dan inilah Winter in Spring!


2 comments:

Unknown said...

Farah, nak kirim Gucci, Coach boleh?

Unknown said...

Bolehhhh no problemo

Post a Comment